FI EN
AUKIOLOAJAT
TAPAHTUMAT
TAITEILIJAT
KÄVIJÄLLE
UUTISET
INFO
SAAVUTETTAVUUS
SELKOSUOMI
AUKIOLOAJAT
TAPAHTUMAT
TAITEILIJAT
KÄVIJÄLLE
UUTISET
INFO
SAAVUTETTAVUUS
SELKOSUOMI
Tuottaja
Sofia Suomalainen
050 3222 118
Tiedottaja
Mona Huczkowski
050 3695662
Yleisötyön koordinaattori
Emmi Halmesvirta
https://www.artists.fi/fi
NUORET 2023 selkosuomeksi
Tervetuloa Nuoret-näyttelyyn!
Nuoret 2023 -näyttely on suuri nykytaidenäyttely. Kaikki näyttelyn taiteilijat ovat alle 35-vuotiaita.
Näyttely tapahtuu monessa eri paikassa Helsingin keskustan lähellä. Paikat ovat Taidehalli, HAM kulma, MUU nykytaidekeskus ja neljä taidegalleriaa: Galleria Sculptor, tm-galleria, Valokuvagalleria Hippolyte ja Galleria G.
Näyttelyssä voit kokea monenlaista taidetta: maalauksia, veistoksia, performansseja, videoita, grafiikkaa, runoja, tekstiilitaidetta ja paljon muuta. Sen lisäksi voit osallistua tapahtumiin, kuten opastuksille ja taiteilijatapaamisiin.
Monet taideteokset ovat myynnissä.
Milloin?
Nuoret-näyttely alkaa huhtikuussa ja päättyy kesäkuussa 2023. Näyttelyt ovat auki eri aikoina eri paikoissa. Kaikki näyttelyt ovat yhtä aikaa auki ainoastaan 10.5.-21.5.2023.
Katso yleiskielisestä aikataulusta tarkemmat ajat: linkki
Pääsyliput
Vain Taidehalliin tarvitset pääsylipun. Taidehalliin käy Museokortti. Muihin taidenäyttelyihin pääset ilmaiseksi. Kaikki tapahtumat ovat ilmaisia.
Näin tulet näyttelyyn
Taidetta on esillä seitsemässä eri paikassa Helsingissä. Tilat ovat keskenään erilaisia. Osa tiloista ovat liikuntaesteettömiä ja osa esteellisiä. Tutustu yleiskielisiin ohjeisiin: (linkki verkkosivun saavutettavuustietoihin).
Helsingin reittiopas auttaa suunnittelemaan matkan julkisella kulkuvälineellä: https://www.hsl.fi/
Turvallinen tila
Nuoret-näyttely on turvallinen tila kaikille. Se tarkoittaa, että jokainen saa olla oma itsensä. Voit tulla sellaisena kuin olet. Muiden häiritseminen ja kaikki syrjintä on kielletty.
Henkilökunta on sinua auttamassa.
Tervetuloa Nuoret-näyttelyyn!
Nuoret 2023 -näyttely on suuri nykytaidenäyttely. Kaikki näyttelyn taiteilijat ovat alle 35-vuotiaita.
Näyttely tapahtuu monessa eri paikassa Helsingin keskustan lähellä. Paikat ovat Taidehalli, HAM kulma, MUU nykytaidekeskus ja neljä taidegalleriaa: Galleria Sculptor, tm-galleria, Valokuvagalleria Hippolyte ja Galleria G.
Näyttelyssä voit kokea monenlaista taidetta: maalauksia, veistoksia, performansseja, videoita, grafiikkaa, runoja, tekstiilitaidetta ja paljon muuta. Sen lisäksi voit osallistua tapahtumiin, kuten opastuksille ja taiteilijatapaamisiin.
Monet taideteokset ovat myynnissä.
Milloin?
Nuoret-näyttely alkaa huhtikuussa ja päättyy kesäkuussa 2023. Näyttelyt ovat auki eri aikoina eri paikoissa. Kaikki näyttelyt ovat yhtä aikaa auki ainoastaan 10.5.-21.5.2023.
Katso yleiskielisestä aikataulusta tarkemmat ajat: linkki
Pääsyliput
Vain Taidehalliin tarvitset pääsylipun. Taidehalliin käy Museokortti. Muihin taidenäyttelyihin pääset ilmaiseksi. Kaikki tapahtumat ovat ilmaisia.
Näin tulet näyttelyyn
Taidetta on esillä seitsemässä eri paikassa Helsingissä. Tilat ovat keskenään erilaisia. Osa tiloista ovat liikuntaesteettömiä ja osa esteellisiä. Tutustu yleiskielisiin ohjeisiin: (linkki verkkosivun saavutettavuustietoihin).
Helsingin reittiopas auttaa suunnittelemaan matkan julkisella kulkuvälineellä: https://www.hsl.fi/
Turvallinen tila
Nuoret-näyttely on turvallinen tila kaikille. Se tarkoittaa, että jokainen saa olla oma itsensä. Voit tulla sellaisena kuin olet. Muiden häiritseminen ja kaikki syrjintä on kielletty.
Henkilökunta on sinua auttamassa.
